vineri, 30 martie 2012

Bun venit...

Bun venit...

  Am vrut sa-mi incep activitatea pe acest blog prin a spune ce imi doresc de fapt sa impartasesc cu voi si anume : experienta mea de viata si de invatare din statutul de studenta la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, specializarea Pedagogia Invatamantului Primar si Prescolar.
  Sper din tot sufletul ca ceea ce voi scrie sa fie de ajutor celor ce doresc sa imi urmeze pasii, ca sa spun asa, dar si celor curiosi sa afle lucruri despre copii, felul in care trebuie sa ne comportam cu ei si de ce trebuie sa ne insusim abilitatea de a-i intelege in furtuna de informatii cu care sunt bombardati zilnic.

                                                         Sper sa va fie de ajutor postarile mele.
                                                         Cu mult drag, Dora!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu